Myślę, że słyszałeś już gdzieś, że musisz dawać wartość aby budować swój biznes i swoją markę. Ale co to znaczy dawać wartość? Z moich obserwacji i doświadczeń wynika, że jest to jedna z DWÓCH rzeczy:
- Dajesz rozrywkę. W pewien sposób „bawisz” swoich odbiorców. Czy to przez podziw i sztukę, czy przez humor i zaskoczenie, czy przez sport i rywalizację. Tworzysz coś, co miło jest oglądać, słuchać. Wszystkie rodzaje produktów i usług, których używamy do podnoszenia swojego „prestiżu”, również należą do tej kategorii. To jest cenne, daje wartość i może budować Twoją markę.
- Rozwiązujesz problem. Odpowiadasz na pytania „Jak to zrobić”, poprzez dzielenie się wiadomościami i cennymi informacjami, poprzez treści, produkty i usługi, które rozwiązują nawet najmniejsze problemy. To jest cenne, daje wartość i buduje Twoją markę.
Każdy z moich pomysłów klientów pasuje do jednej z tych dwóch kategorii i moim zdaniem nie ma trzeciej, ale mogę się mylić ;) A Ty co o tym myślisz?
Chcesz zbudować swoją mocną markę osobistą? Kliknij tutaj.