Jaka jest różnica między „małą” marką osobistą a „wielką” marką osobistą? Różni się tym, jak duży wpływ wywierasz na społeczeństwo lub jak bardzo pomagasz ludziom. Oczywiście musisz wiedzieć KTO to jest ten człowiek , któremu pomagasz, co oznacza, że musisz najpierw zauważyć lub uświadomić sobie potrzebę grupy ludzi, a następnie spróbować rozwiązać ich problemy i odpowiedzieć na tę potrzebę. Kluczem jest więc skuteczne powiadomienie tej grupy o tym, o czym mówisz i jakich problem chcesz rozwiązać. Ja na przykład rozmawiam z ludźmi, którzy chcą i chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Chcą i chcą się pokazać i być postrzegani jako lider rynku. Mówię do tych, którzy chcą świecić swoim naturalnym światłem.
Chcesz zbudować swoją mocną markę osobistą? Kliknij tutaj.