Shares

Każda osoba jest unikalna, niepowtarzalna, a każdy biznes, nawet ten franczyzowy, to zbiór niezliczonej ilości zmiennych, ale przyjrzyj się bliżej, to dostrzeżesz 4 filary Mocnych Marek:

1. Pasja i serce 
Robią to co kochają, kochają to co robią. W swoje zajęcie wkładają czas, uwagę, duszę, serce. I niezależnie od tego czy jest to muzyk, przedsiębiorca, czy działacz społeczny. Dostrzeżesz pasję, wewnętrzny ogień, niepowstrzymane pragnienie zrealizowania swojej misji.
Skąd biorą tę siłę?

2. Integralność, spójność
To pełny, kompletny pakiet, ze wszystkimi wspaniałymi zaletami i czasem kompletnie nieznośnymi wadami. Nie starają się kolorować, ukrywać, upiększać. Skupiają się na tym, co robią najlepiej i nie zawracają sobie głowy ukrywaniem swoich „wad”.
Dlaczego ludzie przymykają oko na te wady?

3. Wielka skala
Nie interesuje ich lokalna działalność. Mają wielkie ambicje i odwagę, żeby je realizować. To przeważnie bezczelni marzyciele, którzy wkładają czas i uwagę w zmienianie świata na lepsze.
Dlaczego tak robią?

4. Leadership
To liderzy, którzy biorą na siebie odpowiedzialność. Mocne marki osobiste wnoszą dużą wartość, potrafią zjednywać sobie ludzi i zawsze znajdziesz ich na czele zespołu, szczególnie wtedy, kiedy jest gorąco i wszyscy oglądają się na innych. Oni mówią „razem przez to przejdziemy”.
Znasz takich liderów?

Poszukuję na polskim rynku przykładów mocnych marek. Przychodzi Ci do głowy ktoś taki? Oznacz w komentarzu osoby, które Twoim zdaniem są Mocnymi Markami Osobistymi, to będzie zaszczyt móc tych ludzi poznać :)

PS. Jeśli chcesz popracować nad swoją marką osobistą, to jak najbardziej lubisz się uczyć?

Shares
Loading...

ZAREZERWUJ TERAZ

 

Czujesz, że masz do przekazania wielką wartość?
Chcesz rozbłysnąć na rynku i stać się nową gwiazdą
rozwoju osobistego, zdrowia i biznesowego? Zarezerwuj
swoje miejsce na zamkniętym spotkaniu informacyjnym.

 

Sukces!

Pin It on Pinterest

Share This